Kabos

paznokcie
21.06.2020 16:13 Lato w Maroko. Nowa kolekcja GeLike Casablanca

W letnim manicure nie ma ograniczeń. To okres, w którym Panie częściej decydują się na wielobarwne stylizacje, a nawet najbardziej zagorzałe zwolenniczki stonowanych kolorów pozwalają sobie na odrobinę szaleństwa. W tym sezonie Kabos Cosmetics wychodzi naprzeciw utartym regułom i wprowadza nową kolekcję delikatnych pastelowych lakierów hybrydowych GeLike, o orientalnie brzmiącej nazwie Casablanca. Pięć nowych kolorów rodem z Maroka inspirowanych słoneczną i romantyczną Casablancą to gwarancja modnego manicure na lato, który dopasujemy na każdą okazję.

28.03.2020 16:55 Kabos Cosmetics wypuszcza na rynek polski żel do mycia rąk, z którego 10% sprzedaży zostanie przekazane na walkę z COVID-19

Biorąc pod uwagę dynamicznie zmieniającą się sytuację dostępności składników niezbędnych do produkcji żelu myjącego, cena produktu może ulec zmianie. Niemniej jednak marka Kabos Cosmetics gwarantuje, że dołoży wszelkich starań, aby utrzymać atrakcyjną cenę produktu.Żel myjący jest już dostępny w sklepie online marki Kabos Cosmetics www.kabos.pl. Opakowanie żelu o objętości 85ml. można zakupić w cenie 17,90 zł.Różnorodność i ilość preparatów służących do zachowania właściwej higieny i odświeżenia rąk sprawia, że klienci poszukują produktów najbardziej dopasowanych do własnych potrzeb. Żel myjący do dłoni marki Kabos Cosmetics nie wymaga użycia wody, dzięki czemu można go użyć w dowolnym momencie. Dodatkowo, opracowany przez specjalistów skład żelu myjącego zawiera alkohol etylowy w wysokim stężeniu, który pomaga w zwalczaniu cząsteczek lipidowych, obecnych m.in. w otoczkach komórek wirusów. Zastosowanie alkoholu etylowego o stężeniu 60–80% w bazie żelu sprawia, że jest on silnym środkiem wirusobójczym. Tym samym użycie żelu myjącego do dłoni marki Kabos eliminuje wszystkie wirusy osłonkowe, takie jak: opryszczka, wirus grypy, HIV, HBV, a także wiele wirusów bez osłonkowych m.in. rotawirusa i adenowirusa.Kabos Cosmetics, łódzka firma specjalizująca się w pielęgnacji oraz zdobieniu dłoni i paznokci, rozpoczęła sprzedaż oraz dystrybucję żelu do mycia rąk, bez konieczności użycia wody. Zawierający 70% alkoholu etylowego kompaktowy żel, o objętości 85 ml został wyprodukowany w Polsce z zachowaniem najwyższych standardów technologicznych i zaleceń służb sanitarnych. Efektywnie odkaża dłonie, przy czym nie pozostawia uczucia lepkości.Jako marka odpowiedzialna społecznie, Kabos przeznaczy 10% kwot ze sprzedaży żelu myjącego na walkę z COVID-19.“Kabos Cosmetics od lat dostarcza efektywnych rozwiązań pielęgnacyjnych i produktów, dzięki którym nawet w domowych warunkach można zadbać o piękno dłoni i paznokci. Żel myjący został dołączony do naszego portfolio po to, żeby w obecnych warunkach każda klientka Kabos miała możliwość zadbania o własne bezpieczeństwo i higienę dłoni […] Wyszliśmy również naprzeciw rynkowym realiom.” – oświadczył Marcin Gruchota, dyrektor operacyjny Kabos.Marka Kabos Cosmetics podjęła decyzję o produkcji i sprzedaży żelu celem zapewnienia wszystkim klientkom środków bezpieczeństwa i higieny, niezbędnych na co dzień. Uniwersalna buteleczka opakowania pozwala komfortowo korzystać z produktu, a estetyczna grafika przypadnie do gustu wielu Paniom. Ponadto, w najbliższych dniach marka planuje również uruchomienie produkcji żelu o większej pojemności.

balsamy
05.03.2020 17:16 Nawilżające dzieła sztuki – ilustratorka Magda Pilaczyńska autorką designerskich opakowań balsamów Kabos

„Chciałam, aby ilustracje na etykietach były bardzo kobiece i nawiązywały do składników, z których ułożone są nuty zapachowe, jednak nie były bardzo dosłowne, nie wyglądały jak „odrysowane” z fotografii. Dlatego też są one nieco abstrakcyjne. Zależało mi, aby ilustracje miały wyrazisty styl i kreskę i stanowiły mocną plamą koloru. Sama, jako odbiorca kosmetyków, bardzo lubię kiedy opakowanie jest wartością dodaną do produktu i może być ozdobą mojego mieszkania. Myślę, że ilustracja na opakowaniu, która może być również swego rodzaju inspiracją, jest dużo ciekawsza niż zdjęcie, które tylko pokazuje składniki kosmetyku” – dodaje artystka.Magdalena Pilaczyńska równie pozytywnie wspomina swoją pierwszą współpracę z branżą beauty: „Bardzo mnie cieszy, że ilustracje zostały zaakceptowane przez markę Kabos w zasadzie bez poprawek. Pracowaliśmy w trakcie ich powstawania nad paletą kolorystyczną, ale same elementy zostały dobrze przyjęte od samego początku. Mam nadzieję, że podobnie będzie z klientkami. Współpraca była niezwykle przyjemna i dostarczyła mi wiele satysfakcji. Wśród nut zapachowych znajdują się egzotyczne, orientalne kwiaty i owoce, co dla ilustratora jest bardzo ciekawym wyzwaniem”.O marce Kabos Kabos – polski producent profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci obecny na rynku od ponad 10 lat. W ofercie marki znajdują się m.in. lakiery hybrydowe Gelike, lakiero-żele Infinii, tradycyjne lakiery do paznokci, żele, artykuły do zdobień i akcesoria niezbędne do wykonania manicure hybrydowego. Kabos to również kosmetyki do pielęgnacji: balsamy do ciała, maski algowe, peelingi czy relaksacyjne kule do kąpieli idealne do stworzenia małego SPA w domowym zaciszu. Dla marki Kabos jedną z najważniejszych kwestii jest bezpieczeństwo stosowania – linia lakierów hybrydowych Kabos Gelike to najmniej uczulające produkty tego typu na rynku. Kosmetyki dostępne są w sklepie internetowym www.kabos.pl oraz stacjonarnie w Poznaniu i Inowrocławiu.„Sukcesy Magdaleny śledzimy od wielu lat, to niezwykle utalentowana reprezentantka polskiej szkoły designu. Jesteśmy zachwyceni efektami, jakie przyniosła jej współpraca z Kabos. Chcieliśmy odświeżyć linię balsamów i nadać im nowy charakter, a naszym klientkom dostarczyć estetyczną, oddającą koncepcję artystki linię produktów” – mówi Anna Theiss, szef marketingu Kabos.Współpraca z marką Kabos opierała się na pełnym zaufaniu do umiejętności artystycznych ilustratorki oraz jej znajomości produktów. W pierwszej fazie projektu powstało opakowanie do balsamu z drobinkami Shimmering Silver. Kompozycja została entuzjastycznie przyjęta i rozszerzona do pełnej gamy, w ramach której wchodzi dwanaście owocowo – kwiatowych balsamów do dłoni i ciała, dwa balsamy ze srebrnymi i złotymi drobinkami oraz przeznaczony do regeneracji płytki paznokci olejek Nail Magic Oil.Nie jest zaskoczeniem, że marki kosmetyczne zabiegają o współpracę z popularnymi twórcami licząc na efekt, z którego bije artystyczny kunszt oraz w nadziei, że sprowokuje to konsumentów do spojrzenia na ich produkty z nowej perspektywy. Kabos, polski producent z Łodzi, od ponad dekady oferuje kobietom profesjonalne produkty i akcesoria do stylizacji paznokci oraz kosmetyki do pielęgnacji dłoni i ciała. Dotychczas wszystkie opakowania były tworzone przez wewnętrzny dział graficzny firmy. Tymczasem podjęto decyzję o współpracy z Magdaleną Pilaczyńską przy stworzeniu nowych opakowań linii balsamów do dłoni i ciała dla kobiet. Marka chce się kojarzyć z dobrym wzornictwem z Polski.Magdalena Pilaczyńska jest zawodowo ilustratorką, graficzką i projektantką porcelany, do której przejawia szczególny sentyment. To założycielka marki Look At Me Plates, w ramach której tworzy naczynia w charakterystyczne dla jej stylu wzory. Wśród motywów zdobniczych znajdują się stylizowane serca, łezki, usta, postacie i zwierzęta. Przygotowane przez nią kolekcje były wielokrotnie nagradzane, m.in. tytułem Must Have na Łódź Design Festival, czy w ramach konkursu Dobry Wzór organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Jej prace pokazywano na najbardziej prestiżowych imprezach poświęconych sztuce użytkowej w kraju i za granicą, jako wzorowy przykład polskiego designu.Balsamy Kabos to kosmetyki o lekkiej i jedwabistej konsystencji, które skutecznie dbają o nawilżenie skóry. W składzie każdego kosmetyku znajdują się proteiny z koziego mleka łagodzące podrażnienia, uelastyczniające i ujędrniające skórę, delikatnie natłuszczające i nawilżające masło shea i ekstrakt z miodu o naturalnych właściwościach antyseptycznych i przeciwzapalnych. Pielęgnują ciało i otulają je świeżym, kojącym zapachem kwiatów i owoców o niebanalnym połączeniu, jak: kardamon i wetiwer, pomarańcza i chilli, mandarynka i bergamotka, gruszka i mniszek, mleko i jaśmin, poziomka i karmel, czerwony grapefruit, plumeria i kukui, kwiat magnolii, drzewo sandałowe i kwiat wiśni, orchidea i paczuli, guarana i neroli. Kabos ma nadzieję, że dzięki swoim walorom zapachowym i artystycznym staną się piękną ozdobą i obowiązkową pozycją w codziennym rytuale pielęgnacyjnym.Kreatywność artystów znajduje odbicie w obowiązujących modach i trendach, a finalne dzieło ma za zadanie upiększyć otoczenie paletą odcieni uczuć i emocji. Nowe buteleczki balsamów Kabos zaprojektowanych przez ilustratorkę tworzą spójną rodzinę produktów opartych na ilustracjach oraz delikatnych, pastelowych i kobiecych kolorach. Każda z nut zapachowych balsamów została autorsko opracowana i zamknięta w projekcie graficznym.Wojciech Przybyła, prezes Kabos dodaje: „Strategiczne współprace w obszarze designu to nowoczesny sposób na budowanie wartości marki. Konsumenci doceniają produkty zaprojektowane w każdym calu – są one identyfikowane jako wyróżniające się, ciekawsze, spełniające więcej funkcji niż tylko bazowa. Nowe balsamy Kabos oferują więcej niż zdobienie i pielęgnację, stają się produktem estetyzującym codzienne pielęgnacyjne rytuały. Wpisuje się to w założenia marki kształtującej nowe wzory lifestylowe”.„Na co dzień pracuję z płaskimi formami, jak kolaż, wydzieranka, płaska plama graficzna. Przeniesienie moich ilustracji na kosmetyki Kabos to próba przyjrzenia się, jak sztuka działa w praktyce, zdobi, informuje i przynosi przyjemność wizualną” – twierdzi artystka.

paznokcie
03.03.2020 16:09 Zielony manifest, czyli wiosenne propozycje paznokci od Kabos

Przyglądamy się namiętności kobiet do koloru zielonego, który po zimowej aurze zwiastuje nadejście ciepłych dni i jest uosobieniem naszej tęsknoty za przyrodą. Zieleń w manicure, jako prawdziwa gwiazda wiosennej palety barw, ma do zaoferowania bogactwo odcieni, dodających nam siłę i energię na nadchodzące tygodnie.Polski producent lakierów do paznokci Kabos zachęca do eksperymentowania z zielenią i proponuje w tym sezonie wiele odcieni, dzięki którym możemy zamanifestować naszą wieź z przyrodą, tęsknotę za soczystą barwą liści i lasów. W bogatej palecie lakierów hybrydowych oferuje w tym sezonie wiele energetycznych odcieni zieleni. Lakiery z serii Gelike są bezpieczne i nieinwazyjne dla płytki paznokcia, pozbawione szkodliwych składników, nie wymagają stosowania preparatów kwasowych. Wprost idealne dla kobiet, które chcą samodzielnie wykreować w domowym zaciszu małe dzieło sztuki zgodne z aktualnymi trendami w modzie.Turkus, jako jeden z silniejszych trendów kolorystycznych w sezonie wiosna – lato 2020 oglądaliśmy między innymi na wybiegach Miu Miu i Bluemarine. Kolor przywodzący na myśl skojarzenie z południowym krajobrazem, ma jednak silną konkurencję – jest nią kolor pistacjowy. W obecnym sezonie tę delikatną i naturalną barwę lansują domy mody Giambattista Valli, Rochas, Lacoste.Wypromowana przez wytwórnię Disney młodziutka Bella Thorne już w zeszłym roku pokazała światu dłoń z pięknym manicurem w kolorze świeżej choinki. Gwiazda połączyła elegancki odcień z krótkim, kwadratowym kształtem. Piosenkarka i aktorka Lily Allen, lansuje paznokcie pomalowane we wzór zebry z jarzeniową zielenią jako dominantem. To propozycja zdecydowanie estradowa, świetnie kontrastująca z czarną sukienką, smokingiem, marynarką czy ramoneską. Do słabości do zieleni przyznaje się też Rihanna, co nie dziwi, biorąc pod uwagę jej wyspiarskie pochodzenie. Piosenkarka pokazała się w manicure o neonowym odcieniu, który oddaje jej energię i temperament.O marce Kabos Kabos – polski producent profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci obecny na rynku od ponad 10 lat. W ofercie marki znajdują się m.in. lakiery hybrydowe Gelike, lakiero-żele Infinii, tradycyjne lakiery do paznokci, żele, artykuły do zdobień i akcesoria niezbędne do wykonania manicure hybrydowego. Kabos to również kosmetyki do pielęgnacji: balsamy do ciała, maski algowe, peelingi czy relaksacyjne kule do kąpieli idealne do stworzenia małego SPA w domowym zaciszu. Dla marki Kabos jedną z najważniejszych kwestii jest bezpieczeństwo stosowania – linia lakierów hybrydowych Kabos Gelike to najmniej uczulające produkty tego typu na rynku. Kosmetyki dostępne są w sklepie internetowym www.kabos.pl oraz stacjonarnie w Poznaniu i Inowrocławiu.To dopiero początek oszałamiającej listy zielonych zwycięzców wybiegów. Są wśród nich odcień trawiasty, kolor szczypiorku, sosnowy i neonowy, głęboki szmaragd, czyli istny ekologiczny manifest! Jednak nie każda z nas odważy się na zielony total look, który może uwypuklić niedoskonałości, czy też nie odpowiadać kolorowi włosów, cery. W tych przypadkach rozwiązaniem będą zielone lakiery do paznokci, z którymi można eksperymentować do woli i uzyskać wspaniałe rezultaty wizualne. Swoje próby z zielenią prowadzą już od dawna celebrytki i influencerki. Przecież nikt nie będzie się z nimi spierał, że szlachetny szmaragd to propozycja mniej wystrzałowa od czerwieni.

paznokcie
18.01.2020 18:06 Karnawałowe trendy w stylizacjach paznokci od Kabos

Początek każdego roku to okres licznych balów, imprez, zabaw, i maskarad. Karnawał niezmiennie rządzi się tymi samymi prawami – wymaga od nas pomysłowości w ubiorze i stylizacjach, jednak każdego roku domaga się podobnej oprawy – błysku, blasku i połysku. Gwiazdorskich propozycji jest całe spektrum. Marka Kabos proponuje trzy obowiązujące w stylizacjach paznokci trendy – są to pomysły na najmodniejszy manicure, które w zależności od kobiecego temperamentu pozwalają, aby paznokcie lśniły i mieniły się kolorami.